alle kategorier

Beliggenhed: Forside>Nyhedscenter>Nyheder

EVOH fordel Kort

Data 2020-05-28

EVOH Fordele Kort: EVOH barriere har været det mest udbredte materiale. Denne type filmmateriale ud over ikke-strakt type, er der to-vejs stræk, dampaflejret aluminium type, klæbende belægningstype, To-vejs stretch, der er varmebestandig emballage til sterile produkter. EVOH-barriereegenskaber afhængig af indholdet af ethylen, da ethylenindholdet generelt stiger, falder gasbarriereegenskaberne, men let forarbejdning. EVOH bemærkelsesværdige egenskaber er de fremragende gasbarriereegenskaber og fremragende bearbejdelighed, foruden gennemsigtighed, er glans, mekanisk styrke, fleksibilitet, slidstyrke, kuldebestandighed og overfladestyrke meget fremragende. Inden for emballageområdet, EVOH barrierelag lavet af komposit membran mellemliggende, brugt i alle de hårde og bløde emballager; til aseptisk emballering i fødevareindustrien, hot pot og kogeposer, emballering af mejeriprodukter, kød, frugtjuice på dåse og krydderier; non-food produkter, emballage til opløsningsmidler, pesticider, kemikalier, aircondition struktur, foret med tønder benzin og andre elektroniske komponenter. I fødevareemballage kan EVOH-plastbeholdere erstatte glas- og metalbeholdere, indenlandske akvakulturvirksomheder eksporterer fisk og skaldyr ved brug af PE / EVOH / PA / RVOH / PE femlags co-ekstruderet film vakuumemballage. Accelererer EVOH-kompositmembranen, mens du også studerer i udlandet EVOH-strækorientering, de nye gasbarriereegenskaber for EVOH film er tre gange bedre end eksisterende ikke-strakt EVOH-film. Derudover kan EVOH som barrieremateriale også påføres andre syntetiske harpiksemballagematerialer, hvilket tjener til at styrke effekten af ​​barriereegenskaber.

Kort oversigt over fordelene ved EVOH:

Et miljø med lav luftfugtighed kan give høj barriereydelse

God barriereeffekt af kemikalier, herunder de fleste af fedtstoffer og olier, syrer og opløsningsmidler pesticider.

Høj gennemsigtighed: for at sikre driften af ​​let implementering

Dufter duftende, god smag

EVOH med en række forskellige polymerer for at opnå coekstrudering