Kategoria guztiak

alokairua: Hasiera>Albistegia>Enpresa Berriak

Shanghai Baixin Packaging Materials Co., Ltd.

Datuak2020-05-28

Konpainiak 100,000 GMP estandarrak betetzen ditu guztiz itxitako ekoizpen-tailerra. Munduko zehaztasun-oxigeno-iragazkortasuna, uraren iragazkortasuna, lodiera, tentsioa, marruskadura-koefizientea eta beste detekzio-ekipoekin hornituta dago. Konpainiak ISO9001: 2000 kudeaketa sistemaren ziurtagiria eta QS kalitate eta segurtasun ziurtagiria gainditu zituen, AEBetako FDA ziurtagiriarekin bat. Produktu gehienak Estatu Batuetara, Europara, Kanadara, Australiara eta beste herrialdeetara esportatzen dira. Oso erabilia: haragi produktuak, pintxoak, soja produktuak, krema produktuak, produktu elektronikoak, PCB taula, ehunak, lumazko produktuak, hutseko ontzi kimikoak. geruza anitzeko hesi handiko film luzatzailea, zazpi ko-extruded hutsean, EVOH hesi handiko koextruded filma, guztira hamar geruza estrusiozko film filma. Produktuak oso txalotuak izan dira etxean eta atzerrian, eta salmentak gora egin dute. Informazio ekonomikoa globalizazioaren garaian, konpainiak irmoki ulertzen du "berrikuntza zientifiko eta teknologikoa, bikaintasunaren bila, partekatzea harmoniatsua" garapenaren kontzeptua eta etengabe garatzen dituen produktu berriak, eta etengabe garatzea teknologia berriak eta produktuen lehiakortasun integrala hobetzea, eta etengabe hobetzea negozio-zerbitzu-mailak. Atxiki "bezeroaren arrakasta gure arrakasta da", ideien garapena, bezeroen eskakizunekiko iraunkortasuna zure burua motibatzen jarraitzen du!