Alle categorieën

Locatie: Home>News Center>Bedrijf Nieuws

Shanghai Baixin Verpakkingsmaterialen Co., Ltd.

Gegevens2020-05-28

Het bedrijf beschikt over 100,000 GMP-normen die voldoen aan een volledig gesloten productieworkshop. Uitgerust met 's werelds meest geavanceerde precisie-zuurstofdoorlaatbaarheid, waterdoorlaatbaarheid, dikte, spanning, wrijvingscoëfficiënt en andere detectieapparatuur. Het bedrijf heeft de ISO9001: 2000-certificering van het managementsysteem en de QS-certificering voor kwaliteit en veiligheid behaald, in lijn met de Amerikaanse FDA-certificering. De meeste producten worden geëxporteerd naar de Verenigde Staten, Europa, Canada, Australië en andere landen. Op grote schaal gebruikt: vleesproducten, snacks, sojaproducten, roomproducten, elektronische producten, printplaat, textiel, verenproducten, chemische vacuümverpakkingen. Mijn bedrijf produceert voornamelijk producten: zeven gecoëxtrudeerde films, zeven gecoëxtrudeerde rekfilms, meerlaagse gecoëxtrudeerde rekfolie met hoge barrière, zeven gecoëxtrudeerde vacuüm, EVOH gecoëxtrudeerde film met hoge barrière, in totaal tien lagen geëxtrudeerde gegoten film. Producten zijn alom geprezen in binnen- en buitenland, en de verkoop stijgt. Economische informatie in het tijdperk van de globalisering, het bedrijf heeft stevig greep op de "wetenschappelijke en technologische innovatie, het streven naar uitmuntendheid, harmonieus delen" concept van ontwikkeling en ontwikkelt voortdurend nieuwe producten, en voortdurend nieuwe technologie ontwikkelen en het alomvattende concurrentievermogen van producten verbeteren, en de zakelijke serviceniveaus voortdurend verbeteren. Houd u aan het "succes van de klant is ons succes", de ontwikkeling van ideeën, het doorzettingsvermogen aan de eisen van de klant, blijf uzelf motiveren!